Garantie

Garantie bij FAM flower farm



Voor alle producten die u bij FAM Flower Farm koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een product in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en juiste verzorging naar behoren tot bloei dient te komen. Wanneer u een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorziet FAM Flower Farm u zo snel mogelijk van een passende oplossing door vervanging. Vanwege beschikbaarheid en teeltseizoenen kan vervanging mogelijk pas in het volgende oogstseizoen plaatsvinden en zullen wij u een tegoedbon geven.

 

Garantie en service bij FAM Flower Farm:

  • U ontvangt garantie op de kwaliteit van onze bollen en knollen
  • De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop;
  • Het product is bij FAM flower farm aangeschaft;
  • Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die u al heeft.

Garantie is niet van toepassing op schade als gevolg van onjuiste verzorging of onjuiste groeiomstandigheden;

  • Vorstschade
  • Slakkenvraat
  • Verdrinking
  • Arme grond of bij gebruik van overtollig kunstmest

Klachten

  • Wanneer u een klacht heeft over de bloei van uw bollen of knollen, dan ontvangen wij graag foto's per email: info@famflowerfarm.com
    Onderstaand vindt u de richtlijnen:
    • 1 - een foto van de bollen of knollen
    • 2 - een foto van de plek waar u ze geplant heeft 
    • 3 - een foto van de plant en eventuele bloemen
  • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.

 

Contact opnemen met de klantenservice via info@famflowerfarm.com of:

  • E-mail
Contactformulier