Klantenservice
Veelgestelde vragen
Verzendkosten
Nederland & België:
- Verzendkosten: € 5,95 per bestelling.
- Gratis verzending bij bestellingen vanaf € 45,-.
- Voor zaden en andere producten die in een brievenbusdoosje passen, betaal je in Nederland slechts € 3,95.
Minimum bestelbedrag:
Het minimum orderbedrag is € 20,-.
Overige EU-landen:
De verzendkosten verschillen per land en worden berekend bij het afrekenen. Je kunt vanaf de Nederlandse website naar als deze landen versturen door een afleveradres aan te maken bij het afronden van je bestelling.
Bekijk hier de exacte tarieven per land en vanaf welk bedrag de verzending gratis is:
Land | Verzend kosten | Gratis verzending vanaf | Min. Order bedrag |
Belgie | € 5,95 | € 45,00 | € 20,00 |
Bulgarij | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Croatia | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Cyprus (griekenland) | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Czech Republic | € 16,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Denemarken | € 15,95 | € 85,00 | € 30,00 |
Duitsland | € 5,95 | € 45,00 | € 25,00 |
Estland | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Finland | € 21,50 | € 85,00 | € 30,00 |
Frankrijk | € 13,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Griekenland | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Hongarije | € 22,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Ierland | € 18,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Italie | € 14,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Letland | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Litouwen | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Luxemburg | € 10,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Malta | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Nederland | € 5,95 | € 45,00 | € 20,00 |
Oostenrijk | € 13,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Polen | € 9,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Portugal | € 16,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Roemenie | € 29,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Slovenie | € 19,95 | € 100,00 | € 30,00 |
Slowakije | € 16,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Spanje | € 16,95 | € 75,00 | € 30,00 |
Zweden | € 21,50 | € 85,00 | € 30,00 |
We leveren alleen naar EU landen: Belgie, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italie, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenie, Slowakije, Spanje, Tsjechie en Zweden.
Track & trace
Al onze producten worden verzonden met Track & trace, zodat je altijd kunt volgen waar de bestelling is en wanneer je deze kunt verwachten. Zodra de bestelling wordt verzonden, ontvang je van ons een e-mail met een unieke Track & trace code en een link om je bestelling te volgen.
Bestellen
Prijzen en BTW
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW.
Account aanmaken
Je kunt eenvoudig een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.
Waarom een account aanmaken?
We raden het aan, omdat een account veel voordelen biedt:
- Sneller afrekenen: Je adres- en betaalgegevens worden opgeslagen, zodat je bij toekomstige aankopen sneller kunt afrekenen.
- Inzicht in je bestellingen: Bekijk je volledige ordergeschiedenis, inclusief facturen en leveringsstatus. Ideaal om eerdere aankopen opnieuw te bestellen.
- Verlanglijsten beheren: Sla je favoriete producten op om later te kopen of cadeau te doen.
- Persoonlijke aanbiedingen: Ontvang gepersonaliseerde kortingen en tips op basis van je voorkeuren. Meld je hiervoor aan voor onze nieuwsbrief tijdens het aanmaken van je account, of schrijf je hier in.
Een account aanmaken is eenvoudig!
Ga naar het account-poppetje rechts bovenaan de website, vul je gegevens in en je kunt direct beginnen met bestellen.
Heb je al een account maar inloggen lukt niet?
Per december 2024 hebben we een nieuwe website waarvoor je een nieuw account moet aanmaken. Als het goed is heb je hierover een mail van ons ontvangen, kan je deze niet meer vinden, mail ons dan via info@famflowerfarm.com en dan sturen wij deze opnieuw toe.
Zakelijk bestellen
Je kunt een zakelijke login aanvragen zodat je de bedragen exclusief BTW ziet op de website. Shop je vanuit België en heb je een geldig BTW nummer voor Europese handel, dan kunnen we een factuur zonder BTW toesturen.
Groothandel
Onze producten zijn ook beschikbaar voor groothandel
Ben je kweker, eigenaar van een pluktuin, winkel, tuincentrum, postorderbedrijf of retailer? Dan kun je onze producten ook in grotere aantallen inkopen.
Minimale bestelhoeveelheden:
- Voor dahlia's: minimaal 25 knollen per soort.
- Voor tulpen en narcissen: minimaal 10 zakjes per soort.
- Voor bloemen- en groentezaad: minimaal 10 zakjes per soort.
De minimale bestelwaarde per bestelling is €450.
Wil je meer informatie of onze groothandelsprijslijst ontvangen? Neem contact op met Linda via info@famflowerfarm.com. 🌸
Bestellen via E-mail
Heb je moeite met bestellen via onze webshop? Geen zorgen, je kunt je bestelling ook eenvoudig per e-mail doorgeven! Wij sturen je vervolgens een orderbevestiging per mail, inclusief een link om de betaling veilig en snel te voldoen. Wil je liever via een bankoverschrijving betalen? Dat kan natuurlijk ook.
Wat hebben wij van jou nodig?
Om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken, vragen we je om de volgende gegevens met ons te delen:
- Welke producten je wilt bestellen en het aantal (een screenshot van je winkelmandje mag ook!)
- Je naam, adres, postcode en woonplaats
- Je e-mailadres
- Je telefoonnummer
Stuur deze informatie naar: info@famflowerfarm.com
Iets toevoegen aan je bestelling?
Heb je na het plaatsen van je bestelling nog iets leuks gezien? Geen probleem! Reageer op de e-mail die je van ons hebt ontvangen als orderbevestiging en geef aan welke producten je wilt toevoegen. Wij passen je bestelling aan en sturen je een bevestiging met een nieuwe betaal-link.
Wij staan altijd voor je klaar om je te helpen. Samen maken we er iets moois van! 🌸
Orderbevestiging
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je direct een orderbevestiging per e-mail. Dit is een bevestiging dat je bestelling succesvol is ontvangen en de betaling gelukt is. Heb je geen orderbevestiging ontvangen? Controleer dan even je spambox, soms belandt de mail daar per ongeluk. Controleer de gegevens in de orderbevestiging goed. Klopt er iets niet, of wil je iets aanpassen? Neem dan gerust contact met ons op via info@famflowerfarm.com. We helpen je graag verder!
Levertijd
Op je orderbevestiging staat ook de door jou gekozen levertijd. Dit is een indicatie, omdat we niet alle bestellingen op dezelfde dag kunnen versturen. Zodra je pakket onderweg is, ontvang je een e-mail met de track & trace informatie, zodat je precies weet wanneer je het kunt verwachten.
Levertijden
De levertijden kunnen per product verschillen. Hieronder vind je meer informatie per productcategorie:
- Dahlia knollen & gladiolenbollen
Dahlia knollen worden geleverd vanaf ongeveer eind maart. Tot die tijd bewaren wij ze onder de juiste omstandigheden, zodat de kwaliteit gegarandeerd blijft. Helaas kunnen we de knollen niet eerder leveren, omdat ze gevoelig zijn voor vorst en extreme droogte of vocht in de wintermaanden. De laatste knollen leveren we tot ongeveer begin juni omdat het daarna te laat is om ze nog te planten. Voor gladiolenbollen geldt dezelfde levertijd. - Tulpenbollen en narcissenbollen
Deze bloembollen leveren wij vanaf begin oktober tot begin december, de ideale plantperiode voor een prachtig resultaat in het voorjaar. - Ranonkels & anemonen leveren we jaarrond direct (mits je geen andere producten met een andere levertijd in dezelfde order hebt).
- Bloemenzaden en groentezaden leveren we jaarrond direct (mits je geen andere producten met een andere levertijd in dezelfde order hebt).
Grotere aantallen?
Wil je de levertijd weten voor grotere aantallen? Neem dan gerust contact met ons op via info@famflowerfarm.com. We denken graag met je mee!
Niet op voorraad?
Soms worden producten later in het seizoen opnieuw beschikbaar. Wij controleren dan nogmaals de kwaliteit en tellen de voorraden na. Wil je een melding ontvangen wanneer jouw favoriete product weer op voorraad is? Klik dan onder het product op de tekst "Ontvang een bericht wanneer er opnieuw voorraad is". Zo mis je niets!
Producten met verschillende levertijden
Per seizoen kan je alleen producten bestellen met dezelfde levertijd. Onze tulpenbollen en narcissenbollen versturen we namelijk alleen in het najaar en de dahliaknollen alleen in het voorjaar. Onze minimum orderwaarde en verzendkosten zijn gebaseerd op 1 zending per order.
Vertraging
We doen ons best om je bestelling binnen de aangegeven levertijd binnen Nederland en België te bezorgen. Mocht er toch een vertraging optreden, dan houden we je hiervan op de hoogte via e-mail.
Verzendbevestiging met track & trace
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail. Hierin staat een Track & Trace-nummer waarmee je eenvoudig de locatie van je pakket online kunt volgen via de link in de e-mail.
Niet thuis bij levering
Ben je niet thuis op het moment van levering? Geen zorgen! De transporteur neemt je pakket weer mee of levert het af bij de buren.
- Tweede afleverpoging: Als het pakket niet bij de buren kan worden afgeleverd, probeert de transporteur het de volgende werkdag opnieuw.
- Ophaalpunt: Mocht ook deze poging niet slagen, dan wordt het pakket naar een ophaalpunt gebracht. De details hierover vind je in de Track & Trace e-mail. Let op: de bezorger laat geen briefje meer achter in de brievenbus.
Met deze informatie kun je altijd je bestelling volgen en in ontvangst nemen! 🌸
Schade, defect of manco bij levering
Bij FAM Flower Farm dragen wij het risico voor schade of vermissing van je levering. Hier hoef je je dus geen zorgen over te maken.
Inspecteer je bestelling bij ontvangst
Wanneer je je bestelling in ontvangst neemt, vragen we je de producten goed te inspecteren. Dit kun je doen nadat je een handtekening hebt gezet voor ontvangst. Let op: met deze handtekening bevestig je alleen het aantal pakketten dat je hebt ontvangen, niet de staat van de inhoud. Je kunt de inspectie rustig uitvoeren zodra de chauffeur vertrokken is.
Melden van schade, defect of manco
Ondanks onze zorgvuldige werkwijze kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over de levering. Controleer de producten na ontvangst, ook als je ze niet direct in gebruik neemt. Het is belangrijk dat je ons binnen 3 werkdagen informeert over eventuele schade, defecten of manco’s.
Om je klacht snel af te handelen, vragen we je de volgende foto’s per e-mail naar info@famflowerfarm.com te sturen:
- Een foto van de buitenkant van het pakket, zodat de algehele staat van de verpakking zichtbaar is.
- Een foto van het verzendlabel.
- Een foto van het geopende pakket, met de inhoud en binnenverpakking zichtbaar.
- Een foto van de producten (bollen, knollen of andere items).
- Een close-up van de schade aan het product.
Zodra we alle benodigde foto’s hebben ontvangen, zorgen we voor een snelle en passende oplossing.
Pakket vermist
Het kan voorkomen dat je pakket volgens de Track & Trace als bezorgd staat, maar je niets hebt ontvangen. Geen zorgen, dit kun je doen:
- Controleer de omgeving:
Kijk of het pakket ergens rondom je huis is afgeleverd, zoals in de tuin, het portiek, bij de achterdeur of onder de carport. - Vraag aan buren:
Informeer bij je buren of zij het pakket misschien hebben aangenomen. - Neem contact met ons op:
Meld de vermissing bij voorkeur via e-mail naar info@famflowerfarm.com. Vaak wordt een vermist pakket binnen een week alsnog op het juiste adres bezorgd. - Onderzoek na 1 week:
Als het pakket na een week nog steeds niet is gevonden, starten we een onderzoek bij de bezorgdienst. Laat ons weten als dit het geval is, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.
We zorgen ervoor dat je bestelling alsnog goed terechtkomt!
Garantie bij FAM Flower Farm
Bij FAM Flower Farm doen we er alles aan om jou te laten genieten van prachtige bloemen. Voor al onze producten geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat onze producten in goede staat moeten verkeren en, bij normaal gebruik en juiste verzorging, naar verwachting moeten bloeien of functioneren.
Wanneer een product hier niet aan voldoet, bieden wij een passende oplossing. Dit kan vervanging zijn, maar vanwege beschikbaarheid en teeltseizoenen kan vervanging soms pas in het volgende oogstseizoen plaatsvinden. In dat geval ontvang je een tegoedbon.
Onze garantie en service:
- Je hebt garantie op de kwaliteit van onze bollen en knollen.
- De garantie gaat in op de datum van aankoop.
- Het product moet bij FAM Flower Farm zijn aangeschaft.
- Deze garantie geldt naast en onverminderd jouw wettelijke rechten.
- Uitzonderingen: Garantie is niet van toepassing op schade door:
- Onjuiste verzorging of groeiomstandigheden.
- Vorst- of stormschade.
- Schade door slakkenvraat.
- Verdrinking van de planten.
- Arme grond of het gebruik van te veel (kunst)mest.
Klachten
Heb je een klacht of vraag over de bloei van onze producten? Stuur ons een e-mail naar info@famflowerfarm.com met duidelijke foto’s.
Richtlijnen voor foto’s:
- Een foto van de bollen of knollen.
- Een foto van de plek waar ze geplant zijn (in de grond of een pot).
- Een foto van de plant en eventuele bloemen.
Met deze informatie kunnen wij je klacht snel en goed afhandelen en geven we je tips voor een beter resultaat. Samen zorgen we ervoor dat je tuin weer bloeit! 🌸 #spreadtheloveforflowers
Adres en contactgegevens
Neem bij voorkeur contact met ons op via e-mail: info@famflowerfarm.com
FAM Flower Farm
Heereweg 361
2161CB Lisse
Netherlands
E-mail: info@famflowerfarm.com
Onze kwekerij is niet openbaar toegankelijk, we zijn slechts enkele dagen per bloeiseizoen open voor bezoek. Meer informatie over het boeken van een bezoek vind je hier.
We hebben geen winkel op onze kwekerij. Verse tulpenbloemen zijn verkrijgbaar van januari tot en met half april, verkoop alleen op vrijdag en zaterdag.
Telefonische bereikbaarheid
Stuur ons bij voorkeur een email en wij proberen zo snel mogelijk antwoord te geven. Email: info@famflowerfarm.com
Wij werken overdag op de kwekerij en zijn daarom niet altijd goed telefonisch bereikbaar. Ons telefoonnummer is: +31 (0) 252 - 211 462
Privacy-beleid
Ons Privacy-beleid vind je hier.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestelle
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestelle
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestelle
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestelle
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestellen kunt u een account aanmaken. Ga hiervoor naar "Account" rechtsboven op de pagina. Hier klikt u vervolgens op "Account aanmaken." Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om een bestelling te plaatsten zonder dat u een account aanmaakt.
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op het winkelwagentje.
Stap 2
Controleer de inhoud van het winkelwagentje en voeg eventueel een cadeaubon toe.
Klik op "Afrekenen" (of op "Verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen).
Stap 3
Log in of maak een account aan.
U kunt ook afrekenen als "gast." U hoeft bij het afrekenen als gast geen account aan te maken.
Stap 4
Vul uw factuurgegevens in.
Stap 5
Vul uw aflevergegevens in.
Stap 6
Vul de gewenste verzendmethode in.
Stap 7
Vul de gewenste betaalmethode in.
Stap 8
Controleer uw bestelling. Accepteer onze Algemene Voorwaarden en klik op "Plaats bestelling."
Stap 9
Indien u heeft gekozen voor elektronisch betalen dan wordt u door gestuurd naar de webpagina om de elektronische betaling te voldoen.
Stap 10
U ontvangt uw orderbevestiging per e-mail.
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW.
Je kunt op onze website bestellen zonder een account aan te maken.
Als je wel een account aanmaakt, zijn dit de voordelen:
- Je hoeft geen adresgevens meer in te vullen bij een volgende bestelling.
- Je kunt al je vorige bestellingen terugzien
- Je kunt facturen downloaden
- een wensenlijstje maken zodat je eenvoudig je favorieten kunt bestellen zodra het nieuwe verkoopseizoen begint.
- artikelen in je winkelmand blijven bewaard (mits nog voorradig)
Ga hiervoor naar "Account" rechtsboven op de pagina en klik op "Account aanmaken". Vul alle gegevens in en een volgnende keer verschijnen de adresgegevens vanzelf. Zodra uje succesvol bent aangemeld, kan je ook een verlanglijstje maken, blijven de items in je winkelmand bewaard en kant je natuurlijk een bestelling plaatsen.
Bestellen via E-mail
Mocht het bestlelen via de website niet lukken, dan kan je ook per e-mail bestellen.
Graag ontvangen wij dan de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Naam, adres en woonplaats
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen de bestelling in ons systeem zetten en sturen per mail een betaallink toesturen en de orderbevestiging.
Orderbevestiging van FAM Flower Farm
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij de bestelling ontvangen hebben en de betaling is gelukt. Check eventueel de spambox indien je de orderbevestiging niet ontvangt. Controleer de gegevens van de orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer je iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW.
Je kunt op onze website bestellen zonder een account aan te maken.
Als je wel een account aanmaakt, zijn dit de voordelen:
- Je hoeft geen adresgevens meer in te vullen bij een volgende bestelling.
- Je kunt al je vorige bestellingen terugzien
- Je kunt facturen downloaden
- een wensenlijstje maken zodat je eenvoudig je favorieten kunt bestellen zodra het nieuwe verkoopseizoen begint.
- artikelen in je winkelmand blijven bewaard (mits nog voorradig)
Ga hiervoor naar "Account" rechtsboven op de pagina en klik op "Account aanmaken". Vul alle gegevens in en een volgnende keer verschijnen de adresgegevens vanzelf. Zodra uje succesvol bent aangemeld, kan je ook een verlanglijstje maken, blijven de items in je winkelmand bewaard en kant je natuurlijk een bestelling plaatsen.
Bestellen via E-mail
Mocht het bestlelen via de website niet lukken, dan kan je ook per e-mail bestellen.
Graag ontvangen wij dan de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Naam, adres en woonplaats
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen de bestelling in ons systeem zetten en sturen per mail een betaallink toesturen en de orderbevestiging.
Orderbevestiging van FAM Flower Farm
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij de bestelling ontvangen hebben en de betaling is gelukt. Check eventueel de spambox indien je de orderbevestiging niet ontvangt. Controleer de gegevens van de orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer je iets wilt wijzigen.
Bestellen
De prijzen op de website van FAM Flower Farm zijn vermeld inclusief BTW tenzij nadrukkelijk anders aangegeven.
Bestellen via de FAM Flower Farm website
Om bij FAM Flower Farm te bestellen kunt u een account aanmaken. Ga hiervoor naar "Account" rechtsboven op de pagina. Hier klikt u vervolgens op "Account aanmaken." Daarna kunt u uw gegevens invullen voor een profiel. Zodra u succesvol bent aangemeld, kunt u een bestelling plaatsen. U kunt er ook voor kiezen om een bestelling te plaatsten zonder dat u een account aanmaakt.
Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op het winkelwagentje.
Stap 2
Controleer de inhoud van het winkelwagentje en voeg eventueel een cadeaubon toe.
Klik op "Afrekenen" (of op "Verder winkelen" wanneer u meer artikelen wilt bestellen).
Stap 3
Log in of maak een account aan.
U kunt ook afrekenen als "gast." U hoeft bij het afrekenen als gast geen account aan te maken.
Stap 4
Vul uw factuurgegevens in.
Stap 5
Vul uw aflevergegevens in.
Stap 6
Vul de gewenste verzendmethode in.
Stap 7
Vul de gewenste betaalmethode in.
Stap 8
Controleer uw bestelling. Accepteer onze Algemene Voorwaarden en klik op "Plaats bestelling."
Stap 9
Indien u heeft gekozen voor elektronisch betalen dan wordt u door gestuurd naar de webpagina om de elektronische betaling te voldoen.
Stap 10
U ontvangt uw orderbevestiging per e-mail.
Bestellen via E-mail
U kunt per e-mail bestellen door gebruik te maken van ons Contactformulier
Om uw order zo goed mogelijk te kunnen verwerken ontvangen wij graag de volgende gegevens:
- Welke producten u wilt bestellen en het aantal
- Verzendmethode
- Betaalmethode
- Naam
- Adres
- E-mail adres
- Telefoonnummer
Wij zullen uw ordergegevens in ons systeem zetten en u zult per e-mail een orderbevestiging ontvangen.
Uw orderbevestiging van FAM Flower Farm
- Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. Dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben. Controleer de gegevens van uw orderbevestiging goed. Neem per e-mail (info@famflowerfarm.com) contact met ons op wanneer iets niet klopt, of wanneer u iets wilt wijzigen.
To be successful your content needs to be useful to your readers.
Start with the customer – find out what they want and give it to them.
To install this Web App in your iPhone/iPad press and then Add to Home Screen.